|
Elemzés az Internet szolgáltatókról
Több alkalommal közöltünk részeredményeket abból a kutatásból, amelyet megbízásunkból a BellResearch piackutató cég készített a közép- és nagyvállalati szektor internet szolgáltatókkal való elégedettségérôl. A teljes elemzés elkészült. Az elemzés elsôdleges célja a magyarországi közép- és nagyvállalatok internet szolgáltatókkal szembeni igényeinek, elvárásainak feltérképezése, a jelenlegi szolgáltatóval való elégedettség mérése, az ISP-k teljesítményének összehasonlítása, erôsségeik és gyengeségeik megvilágítása.
A minta összesen 459 internet hozzáféréssel rendelkezô vállalat adatait tartalmazza, a kérdôívet a válaszadók önállóan töltötték ki. Az adatfeldolgozás során matematikai-statisztikai eljárás [súlyozás] segítségével visszaállították az 50 fôsnél nagyobb vállalatok alapsokaságának eloszlására jellemzô ágazati, regionális és alkalmazotti létszám adatokat [a minta hibahatára ± 4,5%]. A kapott értékek súlyozás nélkül is jól reprezentálják az 50 fô feletti vállalatokat, a súlyozással csak a kapott eredményeket finomították.
Az elemzô tanulmány az alapeloszlások és keresztösszefüggések bemutatásán túlmutatva tartalmazza a többváltozós statisztikai vizsgálatok eredményeit [faktor-analízis, klaszter-analízis, több változós regresszió stb.], a vállalati internet piac több szempontú szegmentációját és 4 legnagyobb szolgáltató ügyfélkörének részletes jellemzését.
A tanulmány terjedelme: 60 oldal, a tanulmány ára: 200.000 Ft + ÁFA. Bôvebb információ: BellResearch Kft., 477-0100-ás telefonszám, illetve szerkesztôségünkben a 0620-936-6336-os telefonszámon.