Vezetékes távközlés

Új ügyfélkapcsolati megoldás

Évi 25%-os bôvülés

Tél elején jelentette be az Euronet Rt. (a Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. magyarországi partnere), a Genesys Express kontakt center megoldáscsomag piacra dobását. A Genesys Express dobozos megoldásként kínál egy néhány napon belül bevezethetô és használatba vehetô multimédiás kontakt center megoldást, amely elsôsorban a kis- és közepes vállalkozások érdeklôdésére tarthat számot.
Martin Veselka, a Genesys ügyvezetô igazgatója, aki Magyarországon, Romániában, Csehországban és Szlovákiában hangolja össze a vállalat tevékenységét, elmondta, hogy a Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. az Alcatel kizárólagos tulajdonában lévô leányvállalat. A Genesys 1990-ben alakult meg az Egyesült Államokban, s akkor két alkalmazottjuk és egy vevôjük volt. Munkatársainak száma most ezer, s több mint kétezer ügyfelet szolgálnak ki. Központjuk Kaliforniában található, de a világ egyre több országában jelen vannak. A közép-európai régió az egyik legjobban fejlôdô térség, a cég ügyfelei fôleg a telekommunikáció és a pénzügyi világ terén tevékenykednek. A Genesys a kontakt centerben és a vállalat bármely részében végbemenô ügyfélkapcsolatok optimalizálását segítô nyílt rendszerû szoftveralkalmazások vezetô szállítója. A vállalat biztosítja az egyedi, gazdaságos multimédiás ügyfélkapcsolatok kialakítását, amely hosszú távú, jövedelmezô ügyfélkapcsolatokat eredményez. Infrastruktúra-független megoldásai lehetôvé teszik a cégek számára, hogy intelligens módon irányítsák az ügyfelekkel történô interakciókat bármely kommunikációs csatorna igénybevételével, tehát telefonon, e-mailen vagy akár a weben keresztül.
Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy az Euronet nyolc esztendeje alakult, s kizárólag magyar tulajdonban van. Alkalmazottainak száma harminc, s a minôség fontosságát jelzi, hogy ISO 9001 minôsítéssel rendelkezik. Az Euronet Rt. testre szabottan és elérhetô áron kínál informatikai-távközlési megoldásokat. Ebbe beletartozik egyebek között a strukturált kábelezési rendszer, call centerek, kontakt centerek tervezése és megvalósítása, valamint a legfejlettebb ügyfélkapcsolat-kezelô megoldások kialakítása.
A vállalat referenciái közé tartozik például a MOM Park és az ELTE informatikai hálózatának létrehozása, számos APEH székház távközlési rendszerének korszerûsítése, a Sándor Palota és az Ybl Palota helyi hálózatának kialakítása, s a cég munkatársai közremûködnek a koszovói KFOR bázis távközlési rendszerének kiépítésében. Sas Tibor kijelentette, hogy az új termék, az Express komoly segítséget nyújt a kisebb vállalatok számára szolgáltatásaik színvonalának javításában. Egy felmérés szerint a hazai kontakt center piac évrôl évre mintegy 25 százalékkal bôvül.

(csarnai)